Ny vecka

Såhär på måndagsförmiddagen tycker jag det är himla trevligt att sörpla mängder kaffe med musik i bakgrunden samtidigt som jag funderar över veckan som kommer. ABSOLUT en potentiell söndagssyssla, men igår jobbade jag så då tar jag detta nu.

1. Vad behöver göras?
Först brukar jag tänka över vad jag vill få gjort, för att sedan öppna kalendern och finna utrymmen för de olika delarna. Jag gillar inte att ha veckan planerad i detalj, men att på något vis hitta olika dagar för olika fokuspunkterna som jag utgår ifrån.

2. Planera in
Är allt planerat i detalj kan jag inte jobba i mitt kreative essä, men en startpunkt och ett mål är bra för mig att ha, to get shit done liksom.

3. Titta på dina mål
Utgå från vad du måste göra, men har du öppna luckor? Spana in vad du kan göra för ditt självförverkligande.

-----------------------------------------------------


Så för egen del så kommer jag veckan som kommer fokusera en del på träning, jag har skrivit upp x antal pass jag skall avverka några utav. Vi har Sprint, Core, Yoga, CX worx, Spinning, Löpning, och Zumba att plocka lite ifrån. Hinner jag kör jag första passet redan om en timme. Jag har ju även min nya hundkärlek och tänkte försöka se om jag kunde gå några promenader med Julle.

Pluggmässigt har jag nu gått igenom hela modulen om metabol ohälsa och tänkte försöka börja, och komma en bra bit på inlämningarna.

Sedan börjar mitt nya jobb - onsdag och torsdag hänger jag i stan på Raw Clarity. I detta jobb kommer jag även jobba en del hemifrån och därför sparar jag slutet av veckan lite utrymme för att kunna jobba hemifrån. Kanske blir det ett redig hemma-pass på fredag?

I helgen vill jag försöka träffa mina vänner och komplettera det jag inte hinner med i veckan. Ta en härlig kaffe (s0k alla andra dagar haha), gå en promenad, dricka vin och resten återstår att se.

Idag ska jag i alla fall "Believe in myself" hoppas ni också gör det <3

Gillar

Kommentarer

Skriv kommentar...
IP: 82.99.3.229