Update på boostveckan - vad jag gör för att boosta

Denna sockerfria vecka har jag gjort om till något av en boostvecka och ska gå igenom lite av de saker som jag boostar mig med. Så okej vi börjar från morgonen, när jag har vaknat har det varit piller-time: magnesium, MSM, kollagen, reishi och sedan kaffe på det. Då tog jag idag faktiskt Chaga-svamp i kaffet. Kolla min story på instagram om intresse om chaga, sjukt bra sak i alla fall.

Gårdagens lunch. Sallad med virgin olivolja för extra omega 3 som de flesta har lågt i och är bra för våran hjärna. Har du ångest? Mer omega-3. Sedan äppelcidervinäger för att skapa en basisk miljö i kroppen, ägg för protein och bra fetter, gurka, basiskt och vätskebalanserande, parmesan, lagrad bra ost, valnötter, bra fetter och zink. + citronvatten. Mycket bra.

Gurkmejslatte på det, gurkmeja, kanel, kardemumma, cayenne, svartpeppar, chaga, vatten och havremjölk. Sjuk antiinflammatoriskt.

Promenader + meditation utomhus har jag också fått in. Så välgörande. Frisk luft och syre.

En simpel handling, i största syfte att löpa hem bättre snacks. Åt lite meholdadlar, de var ju supergoda.

Att få upp flåset, aej, jag är ändå stolt över allt boostandet. Man mår så mycket bättre. Hur mår ni denna vecka?

Gillar

Kommentarer